smx-muenchen1

Światowe SEO w Monachium – relacja z SMX Munich 2017

W historii bloga znajdziecie przynajmniej kilka wspomnień o konferencjach i workshopach, w których nazwach przewija się skrót SMX – nie bez powodu. Bardzo cenię te wszystkie wydarzenie organizowane pod szyldem SMX, a mające miejsce na całym świecie. Jako że dawno nie pojawiła się relacja z żadnego SEO eventu, najwyższy czas sprawdzić, co aktualnie dzieje się na salonach SEM SEO – co prawda w tzw. międzyczasie byłem w Sydney i na kilku innych wydarzeniach, ale dziś czas na relację z Monachium. Jak zwykle z lekkim opóźnieniem czasowym, ale co się odwlecze, to… wiecie sami 🙂 Read more

12111982_1705972712967741_5280989400332892474_n

The Inbounder 2016 – konferencja o Inbound Marketing w Walencji – Hiszpania

Czy wiecie gdzie warto wybrać się na konferencje, szkolenia czy warsztaty z marketingu internetowego i pokrewnych mu dziedzin takich jak SEO, SEM, Social Media? To jasne, że w każdym państwie znajdziemy takie wydarzenia, także w Polsce, ale wiadomo, że skala ich popularności i wiedzy merytorycznej jest różnie rozłożona. Nietrudno się domyślić, że monopol na konferencje, które uważa się za wartościowe i takie, na których warto bywać zagarnęły Stany Zjednoczone i Wielka Brytania – mam nadzieję, że nie trzeba tłumaczyć dlaczego. Żeby rozbić powtarzający się schemat moich relacji – Anglia, USA, Anglia, zachęcam osoby zainteresowane nowoczesnym marketingiem do rzucenia okiem na konferencję na południu Europy, w słonecznej Walencji, czyli The Inbounder Global Conference.

Read more

IMG_0048

Content Strategy Day 1&2 z Nielsen Norman Group w Londynie 2015

Jeśli przejrzycie mój blog dokładnie, zobaczycie, że większość wpisów dotyczy SEO, link buildingu lub content marketingu. Ten ostatni jest dla mnie szczególnie ważny, zgodnie z zasadą “content is king” i tym, że dzięki niemu w pewien sposób mam, na czym pracować. Tym razem wybrałem się na szkolenie, które miałem na oku od bardzo długiego czasu, ale też długo je odwlekałem – później powiem, dlaczego. Nie chodzi w nim o CM w rozumieniu SEOwców, a spojrzenie na niego bardziej naukowo, od podstaw, czyli look na jego fundamenty, zadania i grupy docelowe. Read more

IMG_3486

Londyński „Seo Hat Trick” z Emarketeers i Jellyfish.

Czy macie tak czasami, że wstajecie rano i od razu czujecie nakręcenie, flow, jakkolwiek to nazwiecie, na zrobienie czegoś, co polepszy wasze życie? Najlepiej żeby odbyło się to szybko, było wartościowe, a po wszystkim będzie się w pełni zadowolonym człowiekiem. Na pewno tak macie, skoro i mi coś takiego się przydarza. Nowi ludzie, nowe kontakty, nowa wiedza – pewnego dnia wstałem rano i już wiedziałem, czego mi potrzeba. Taki jest początek mojego tygodniowego pobytu w UK, podczas którego zaliczyłem 3 różne szkolenia.

Read more

IMG_2475

SMX Advanced Seattle 2015 – Local Search Advantage Workshop

W styczniu tego roku, kiedy wracałem z USA, z szkolenia na Florydzie, obiecałem sobie, że odpuszczam wizyty w Stanach. Głównie ze względu na koszmarną, 14 godzinną podróż, wysokie koszty przelotu, przejazdu i życia na miejscu. Jednak, jak brzmi stare powiedzenie – nigdy nie mów nigdy, o czym dobrze się przekonałem, bo już pół roku później, po konferencji SMX w Londynie, która była na naprawdę wysokim poziomie, nakręciłem się na kolejne odsłony szkoleń z tej serii, tym razem w wersji zaawansowanej. Tym sposobem 1 czerwca ponownie obrałem kierunek Stany Zjednoczone, a konkretnie Seattle, żeby wziąć udział w konferencji (2-3 czerwca) i szkoleniu Local Search Advantage Workshop. Tytułem wstępu – było kozacko jak to w USA 😉

Read more