Londyński „Seo Hat Trick” z Emarketeers i Jellyfish.

Czy macie tak czasami, że wstajecie rano i od razu czujecie nakręcenie, flow, jakkolwiek to nazwiecie, na zrobienie czegoś, co polepszy wasze życie? Najlepiej żeby odbyło się to szybko, było wartościowe, a po wszystkim będzie się w pełni zadowolonym człowiekiem. Na pewno tak macie, skoro i mi coś takiego się przydarza. Nowi ludzie, nowe kontakty, nowa wiedza – pewnego dnia wstałem rano i już wiedziałem, czego mi potrzeba. Taki jest początek mojego tygodniowego pobytu w UK, podczas którego zaliczyłem 3 różne szkolenia.

Read more

SMX Advanced Seattle 2015 – Local Search Advantage Workshop

W styczniu tego roku, kiedy wracałem z USA, z szkolenia na Florydzie, obiecałem sobie, że odpuszczam wizyty w Stanach. Głównie ze względu na koszmarną, 14 godzinną podróż, wysokie koszty przelotu, przejazdu i życia na miejscu. Jednak, jak brzmi stare powiedzenie – nigdy nie mów nigdy, o czym dobrze się przekonałem, bo już pół roku później, po konferencji SMX w Londynie, która była na naprawdę wysokim poziomie, nakręciłem się na kolejne odsłony szkoleń z tej serii, tym razem w wersji zaawansowanej. Tym sposobem 1 czerwca ponownie obrałem kierunek Stany Zjednoczone, a konkretnie Seattle, żeby wziąć udział w konferencji (2-3 czerwca) i szkoleniu Local Search Advantage Workshop. Tytułem wstępu – było kozacko jak to w USA 😉

Read more

Szkolenie Content Marketing z Arnie Kuenn z Vertical Measures – SMX London 2015

IMG_2231

Content Marketing, znany także jako marketing treści, jest obecnie jednym z najlepszych kanałów do budowania relacji marka-klient, który można wykorzystać w internecie. Warto pamiętać, że nie są to tylko artykuły czy szerzej – słowo pisane, ale też infografiki, video, webinaria i jeszcze kilka innych rzeczy. Pamiętajmy jednak, że samo napisanie kozackiego tekstu nie sprawi, że mały sklepik z dorabianiem kluczy wystrzeli od razu na pierwsze pozycje Google. Potrzebna jest jeszcze strategia, na którą trzeba trochę pomyśleć – a to, jak ją budować można było dowiedzieć się na Content Marketing Workshop podczas majowej konferencji SMX London 2015. Na której oczywiście byłem 😉 Read more

E-marketing dla branży medycznej – Kościelisko

Marketing System prelegentem na konferencji E-marketing dla branży medycznej

Zainteresowanie usługami w sektorze zdrowia i medycyny estetycznej stale rośnie. Z tego powodu właściciele firm prześcigają się w stosowaniu narzędzi i technik marketingu internetowego, by móc wyróżnić się na tle silnej konkurencji. Kolejny raz poproszono naszą agencję marketingową o podzielenie się wiedzą i doświadczeniem w tej konkretnej dziedzinie, czyli Helath&Beauty, a Marketing System z przyjemnością się zgodził.

wszystko pr organizacja eventów i szkoleń

Read more

Festiwal SEO 2015 Katowice

Ikona festiwalu SEO w Katowicach 2015

Festiwal SEO 2015 – konferencja SEO na coraz lepszym poziomie

Polska nie jest światowym prekursorem nowych działań w zakresie SEO i z pewnością nie będzie, jednak od jakiegoś czasu nie mogę narzekać na kompletny brak zainteresowania tematem i rozwojem. Dwa lata temu powstał pomysł Festiwalu SEO dla krajowych przedstawicieli branży – Artur Strzelecki zorganizował spotkanie, które cieszyło się naprawdę sporym zainteresowaniem. Rok temu powtórzył swoją akcję i wyszło bardzo fajnie. W tym roku robi trzecią edycję wydarzenia, którego poziom cały czas idzie w górę.

Tak więc, Proszę Państwa – Festiwal SEO 2015 Katowice zbliża się wielkimi krokami, bo odbędzie się już pod koniec maja.

Read more

VortalCloud – nowe narzędzie do publikacji treści

O trudnościach w znalezieniu dobrej, wartościowej strony do publikacji artykułu oraz problemach z polskim content marketingiem pisałem ponad pół roku temu w artykule „Sztos… czyli Content Marketing po polsku„. Niedawno miałem okazję przetestować nowe narzędzie do CM i SEO. Mowa tu o niedawno powstałym systemie VortalCloud. Jest to platforma służąca publikacji treści na dedykowanych serwisach branżowych, uszeregowanych pod względem popularnych kategorii tematycznych(zdrowie, finanse, moda i uroda, prawo, nieruchomości, turystyka, motoryzacja, lifestyle itp.). W odróżnieniu od platform typu Whitepress i Nextcontent, stanowi niezależny system, posiadający sieć własnych serwisów, tworzonych, administrowanych i monitorowanych we własnym zakresie. Read more