IMG_0048

Content Strategy Day 1&2 z Nielsen Norman Group w Londynie 2015

Jeśli przejrzycie mój blog dokładnie, zobaczycie, że większość wpisów dotyczy SEO, link buildingu lub content marketingu. Ten ostatni jest dla mnie szczególnie ważny, zgodnie z zasadą “content is king” i tym, że dzięki niemu w pewien sposób mam, na czym pracować. Tym razem wybrałem się na szkolenie, które miałem na oku od bardzo długiego czasu, ale też długo je odwlekałem – później powiem, dlaczego. Nie chodzi w nim o CM w rozumieniu SEOwców, a spojrzenie na niego bardziej naukowo, od podstaw, czyli look na jego fundamenty, zadania i grupy docelowe. Read more

sago media

Sagomedia.pl – recenzja współpracy z agencją copywriterską

 

sago media

Niedawno pisałem recenzję platformy supertresc.pl, w której zamawiam artykuły i tłumaczenia. Inną firmą, z której usług copywriterskich korzystam, jest agencja Sagomedia.pl.

Firmy te różnią się przede wszystkim modelem działania. Supertreść to narzędzie pośredniczące między klientem a copywriterami, natomiast Sago Media ma własny zespół copywriterów. Które rozwiązanie jest lepsze z punktu widzenia klienta? To już zależy od konkretnych potrzeb i preferencji. Supertreść zapewne ma więcej copywriterów do pracy, ale z Sago Media jest lepszy kontakt (stała opieka, szybkie odpowiedzi na maile, możliwość bezpośrednego kontaktu telefonicznego). Read more

supertresc

Copywriting i tłumaczenia dla SEO – recenzja supertresc.pl

supertresc

Platforma supertresc.pl okiem klienta – recenzja

W życiu każdego online marketingowca przychodzi moment, kiedy trzeba zlecić tworzenie tekstów zewnętrznej agencji copywritingowej lub tłumaczeniowej. Jedną z ciekawszych platform zajmujących się tą branżą (a właściwie branżami, ponieważ mamy tutaj do czynienia zarówno z copywritingiem jak i translacją), z jakimi się spotkałem na polskim rynku, jest www.supertresc.pl. Co sprawia, że wybrałem właśnie ten serwis spośród wielu innych? Odpowiedź jest prosta – platforma ta daje przede wszystkim duże możliwości, jeśli chodzi o pozyskiwanie treści do celów związanych z optymalizacją. Już na pierwszy rzut oka widać, że twórcy greatcontent (bo tak nazywa się cała firma, a supertreść jest jej polską wersją) starają się wyjść naprzeciw oczekiwaniom SEO managerów. Pomyślano o wielu istotnych czynnikach, które po prostu upraszczają nam pracę. Read more