E-marketing dla branży medycznej – Kościelisko
Marketing System prelegentem na konferencji E-marketing dla branży medycznej
Zainteresowanie usługami w sektorze zdrowia i medycyny estetycznej stale rośnie. Z tego powodu właściciele firm prześcigają się w stosowaniu narzędzi i technik marketingu internetowego, by móc wyróżnić się na tle silnej konkurencji. Kolejny raz poproszono naszą agencję marketingową o podzielenie się wiedzą i doświadczeniem w tej konkretnej dziedzinie, czyli Helath&Beauty, a Marketing System z przyjemnością się zgodził.
Tak więc zapraszamy na konferencję z naszym udziałem, która odbędzie się 19 – 21 czerwca w Kościelisku – wystąpimy na niej z prezentacją „Firmowa strona internetowa & pozycjonowanie”, która porusza następujące zagadnienia:
- Czynniki rankingowe Google.
- SEO dla firm działających lokalnie.
- Przegląd algorytmów Google „Google ZOO”
- Optymalizacja stron www zgodnie z wytycznymi Google.
- Budowanie autorytetu w oczach Klientów.
- Link Building – czyli skąd brać wartościowe linki dla domeny?
- Trendy w branży Health&Beauty w 2015 roku, co działa a co nie?
- Jak ocenić wyniki pracy firmy SEO?
Jaki jest cel konferencji dla branży medycznej w Kościelisku?
Naszym zadaniem będzie przedstawienie teoretycznych i praktycznych kwestii związanych z wielopłaszczyznowym marketingiem internetowym w obszarze promocji usług medycznych, które przyniosą uczestnikom szkolenia wymierne korzyści. W czasie szkolenia podpowiemy jak zaplanować działania i dobrać do nich odpowiednie narzędzia, by skutecznie promować swój biznes. Internet jest obecnie jednym z najlepszych kanałów promocji marki, a my pokazujemy, jak najlepiej go wykorzystać.
Czego się spodziewać po konferencji organizowanej przez wszystko pr i Butorowy Dwór?
Na konferencji wystąpi łącznie aż 8 prelegentów z dużym doświadczeniem w branży medycznej:
- Dariusz Jurek – właściciel i Head of SEO w Marketing System. Wraz z zespołem zajmuje się obsługą kampanii i strategii w wyszukiwarkach internetowych. Swoją wiedzę na temat SEO pogłębiał między innymi w Los Angeles California, gdzie otrzymał certyfikat „Bruce Clay Inc.”; w Tampa USA, gdzie otrzymał dyplom Master SEO, a ponadto w Czechach, Londynie i w Polsce. Uczestnik wielu międzynarodowych konferencji, szkoleń i kursów. Specjalizuje się w działaniach on-site, jak również link buildingu relacyjnym. Posiada duże doświadczenie w prowadzeniu szkoleń sprzedażowych w zakresie SEM i SEO oraz obsłudze klienta z branży Health&Beauty. Jego wiedzę i doświadczenie z zakresu marketingu internetowego i ich praktycznego wykorzystania doceniają zarówno małe firmy, jak i duże kliniki czy domy mediowe.
- Agnieszka Szczap – z branżą medyczną związana od 2010 roku. Stworzyła autorski projekt dla zagranicznego w AMEDS Centrum, zarządzała marketingiem i sprzedażą wybranych procedur medycznych, brała udział we wprowadzaniu na rynek polski małoinwazyjnych metod leczenia w uroonkologii i uroseksuologii. Na co dzień pracuje w Medical Travel Partner.
- Filip Kłodawski – absolwent kierunku Administracja Uniwersytetu Jagiellońskiego oraz uczestnik Europejskich Studiów Menadżerskich w Krakowskiej Szkole Biznesu. Z marketingiem internetowym związany od ponad 5 lat. Specjalista w dziedzinie e-mail marketingu a obecnie pasjonat marketing automation.
- Justyna Wojtalik – absolwentka kierunku Zdrowie Publiczne, studiowała politologię na warszawskim Uniwersytecie Medycznym. Specjalizuje się w marketingu usług medycznych. Dba o dobry wizerunek lekarzy i klinik. Projektuje strony internetowe, jak również prowadzi blogi firmowe, kampanie reklamowe i działania w Social Media.
- Magdalena Rutkowska – ukończyła Akademię Medyczną we Wrocławiu oraz Podyplomowe Studia Zarządzania w Służbie Zdrowia na Akademii Ekonomicznej. Posiada certyfikat Black Belta w systemie zarządzania jakością Lean Six Sigma. Ma spore doświadczenie menedżerskie – zarządzała działami marketingu i sprzedaży, działającymi w branży farmaceutycznej. W ramach pracy w AMEDS Centrum wdrażała innowacyjne procedury medyczne, zyskała doświadczenie w promocji usług i obsłudze pacjenta zagranicznego. Obecnie współwłaścicielka i prezes Medical Travel Europe.
- Marta Chalimoniuk-Nowak – założycielka i wiceprezes Polskiego Stowarzyszenia Trenerzy Zdrowia. Od wielu lat specjalizuje się w marketingu strategicznym, brandingu i Public Relations. Publicystka – współpracownik wielu redakcji biznesowych związanych z branżą medyczną. Ponadto doświadczony szkoleniowiec – wykłada dla placówek medycznych, firm farmaceutycznych, producentów suplementów i oferentów usług wellness.
- Aneta Sieradzka – prawniczka, prelegentka, publicystka oraz członek kilku stowarzyszeń i towarzystw branżowych zarówno w Polsce jak i na świecie. Na co dzień zajmuje się doradztwem w związku z szeroko pojętym prawem medycznym. Autorka bloga Prawowtransplantacji.pl.
- Andrzej Ogonowski – obecnie dyrektor marketingu i PR w SMSapi, gdzie odpowiada za całokształt działań marketingowych i PR platformy. Dawniej programista oraz menadżer produktu. Posiada duże doświadczenie jako prelegent wielu konferencji i spotkań branżowych.
Do kogo skierowane jest szkolenie w Kościelisku?
Wydarzenie skierowane jest do firm SEO/SEM, managerów i specjalistów działów marketingu, właścicieli prywatnych gabinetów i centrów medycznych, kadr zarządzających podmiotami leczniczymi, jak i właścicieli firm oraz dyrektorów z branży medycznej. Udział w konferencji mogą wziąć wszyscy, którzy chcą poszerzyć swoją wiedzę o technikach i narzędziach stosowanych w marketingu internetowym dla firm z branży medycznej.
Zapraszamy do uczestnictwa w seminarium, które odbędzie się 19 – 21 czerwca w hotelu Butorowy Dwór w Kościelisku. Szczegółowe informacje na temat miejsca, harmonogramu szkoleń i rejestracji znajdziecie na stronie http://szkolenie.wszystkopr.pl.
Marketing System i szkolenia dla firm
Konferencja w Kościelisku jest kolejnym wydarzeniem, do którego zaproszono nas w roli ekspertów. To jednoznacznie pokazuje, że wiedza, którą staramy się pozyskać różnymi sposobami, na szkoleniach na całym świecie jest potrzebna nie tylko nam – specjalistom, ale także osobom bezpośrednio zarządzającym placówkami medycznymi czy tych z zakresu beauty. Nawet jeśli dana osoba nie będzie zajmować się bezpośrednio marketingiem internetowym, ale chce zlecić takie zadanie innym – warto żeby wiedziała na czym to polega i czego może oczekiwać. Nie obiecujemy, że po naszym wystąpieniu wszyscy będą specjalistami SEO i SEM, ale przynajmniej będą świadomi możliwości tych metod i ich praktycznego wykorzystania.
Polecamy konferencje w Kościelisku – nie tylko ze względu na nasz udział w niej ;), ale także ze względu na rozbudowany i ciekawy program, rozłożony wygodnie na trzy dni. Całkiem nieźle opisuje całościowe podejście do promowania marki w kontekście usług medycznych, co przydatne będzie i małym firmom czy gabinetom, jak i dużym klinikom medycznym, szpitalom, czy branży farmaceutycznej.
Polecamy i zapraszamy do Kościeliska
Leave a Reply
Want to join the discussion?Feel free to contribute!