2014-11-01 14.35.19

Link Building po czesku.. czyli „How to indentify and get rid of your most dangerous links” z Julie Joyce z linkfish.com

 

2014-11-01 14.35.19

Dzisiejszy wpis poświęcony będzie (a jakże!) kolejnemu szkoleniu, w którym miałem okazję uczestniczyć. Skoro raz podjąłem decyzję o korzystaniu z wiedzy innych, zamierzam to kontynuować. Tym bardziej, że jeśli dobrze się porozglądać i zorientować, okazji do tego nie brakuje.

Było już trochę o Google Analytics, o User Experience i o Link Building. I ten ostatni temat ponownie poruszam. Strategie całego Link Buildingu w seo, oraz pozyskiwanie odpowiednich miejscówek, to sprawa, o której można dyskutować przez wiele, wiele godzin. Największym problemem jest chyba to, że nikt nie da na to gotowego szablonu, który sam z siebie rozwiąże cały problem, a przy tym zawsze będzie skuteczny. Kreatywność, a przy tym trochę kombinowania, w jakiś sposób pozwala nam ogarnąć cały temat. Byłem już na kilku warsztatach, szkoleniach i konferencjach na temat Link Buildingu. Z każdego wyniosłem parę cennych wskazówek, pomysłów i rad, które wykorzystuję i biznes jakoś się kręci. Tym razem obrałem kierunek Czechy – Brno i warsztat Julie Joyce z linkfish.com, mający miejsce tuż przed Marketing Festival. Read more

logo2el

SEO DONE RIGHT – wrażenia po wrocławskim szkoleniu u Góralewicza

SEO DONE RIGHT – wrażenia po wrocławskim szkoleniu

Jak realizować kampanie w zakresie marketingu w Google – takiej gotowej recepty poszukują wszyscy (albo prawie wszyscy), którzy działają w branży SEO. Okazją do poznania odpowiedzi na powyższe pytanie było wrocławskie szkolenie SEO DONE RIGHT zorganizowane 10 lipca przez Elephate.

Cena (dość wysoka jak na polskie warunki) nie była może czynnikiem zachęcającym, ale chęć poznania skutecznych strategii umożliwiających uzyskać lepszą widoczność i „monstrualne konwersje” oraz obietnica przekazywania samych konkretów zrobiła swoje. Read more