IMG_0048

Content Strategy Day 1&2 z Nielsen Norman Group w Londynie 2015

Jeśli przejrzycie mój blog dokładnie, zobaczycie, że większość wpisów dotyczy SEO, link buildingu lub content marketingu. Ten ostatni jest dla mnie szczególnie ważny, zgodnie z zasadą “content is king” i tym, że dzięki niemu w pewien sposób mam, na czym pracować. Tym razem wybrałem się na szkolenie, które miałem na oku od bardzo długiego czasu, ale też długo je odwlekałem – później powiem, dlaczego. Nie chodzi w nim o CM w rozumieniu SEOwców, a spojrzenie na niego bardziej naukowo, od podstaw, czyli look na jego fundamenty, zadania i grupy docelowe. Read more

maciek lewinski

Szkolenie z Google Analytics w Akademi Google Analytics

Wszystkie branże związane z działalnością w internecie nie mogą stać w miejscu i zadowalać się tym, co już osiągnęły. To chyba oczywiste, że skoro zmieniają się algorytmy oraz wymagania i oczekiwania tego rynku, to należy się do nich dopasować, racja?

Bo czym byłby seowiec, który zatrzymał się na wiadomościach z przed kilku lat i uznał, że jest specjalistą, który wszystko już wie? Sam sobie odpowiem na to pytanie – zapewne nikim.

Dlatego (ponownie) nadszedł czas na zaczerpnięcie nowych wiadomości i kilka refleksji z tym związanych. Tym razem jako „ambasador szkoleń” 😉 wybrałem szkolenie z Google Analytics  ( https://www.akademiaanalytics.pl ) organizowane przez Maćka Lewińskiego z isurvival.pl Read more

image (5)

UX Skills, czyli Seowiec na szkoleniu „User Expierience” w Gdańsku

Dlaczego wybrałem szkolenie UX Skills zajmując się SEO?

Nie oszukujmy się – ostatnie dwa lata były ciężkie dla polskich firmy seo. Ciężkie głównie dla tych, którzy nie zwracają większej uwagi na generowany ruch, jakość i konwersje, a rozliczają się jedynie za “pozycję”, jaką osiągnęła strona. Filtry ręczne nakładane przez Search Quality Team oraz algorytmy Pingwin i Panda sprawiły, że musieliśmy zmieniać formy rozliczania, współpracy z klientami i poszerzać naszą ofertę o różne inne działania. Klienci teraz chcą płacić tylko za konkret – realną interakcję odbiorców tzw. konwersję.

Read more