Search Marketing Angels Radio – po co to komu?

Tak trochę w poszukiwaniu samego siebie, padł pomysł i zapadła decyzja, aby “coś zrobić” konkretnego dla naszej branży. Kto czyta mojego bloga wie, że jestem dość mocno sfokusowany na SEO i marketingu internetowym. Trochę polatałem po świecie, po szkoleniach i konferencjach, poznałem tam też wielu ciekawych ludzi z branży marketingowej. Zbulwesrowany  też odrobinę postami z dwucyfrowymi ofertami na usługi SEM/SEO na grupach na fb postanowilem dorzucić swoje kilka groszy w ramach edukowania branży. Chciałbym tutaj wyjśc poza blog, wykorzystując potencjał Youtube i Facebook. No i w końcu zrodził się pomysł na Search Marketing Angels Radio. Read more

ASO (App Store Optimization), czyli SEO dla aplikacji mobilnych.

Po wielu tygodniach oczekiwań i wielu moich obietnicach wracam do prowadzenia bloga o najlepszych szkoleniach, konferencjach i dobrych praktykach w SEO. Wytłumaczenie opóźnienia jak zawsze jest jedno i to samo – dużo się dzieje, tak w mojej pracy, jak i w całej branży. Ciężko nadążyć nad tym gdzie bywam, co robię i z kim rozmawiam. Sam się w tym gubię 😉 Dodatkowo uznałem, że kilka rzeczy, które planowałem zawrzeć w tym arcie, warto przetestować samodzielnie, zanim puszczę je w świat jako teorię. W końcu bardziej liczy się efekt, prawda? Read more

Światowe SEO w Monachium – relacja z SMX Munich 2017

W historii bloga znajdziecie przynajmniej kilka wspomnień o konferencjach i workshopach, w których nazwach przewija się skrót SMX – nie bez powodu. Bardzo cenię te wszystkie wydarzenie organizowane pod szyldem SMX, a mające miejsce na całym świecie. Jako że dawno nie pojawiła się relacja z żadnego SEO eventu, najwyższy czas sprawdzić, co aktualnie dzieje się na salonach SEM SEO – co prawda w tzw. międzyczasie byłem w Sydney i na kilku innych wydarzeniach, ale dziś czas na relację z Monachium. Jak zwykle z lekkim opóźnieniem czasowym, ale co się odwlecze, to… wiecie sami 🙂 Read more

The Inbounder 2016 – konferencja o Inbound Marketing w Walencji – Hiszpania

Czy wiecie gdzie warto wybrać się na konferencje, szkolenia czy warsztaty z marketingu internetowego i pokrewnych mu dziedzin takich jak SEO, SEM, Social Media? To jasne, że w każdym państwie znajdziemy takie wydarzenia, także w Polsce, ale wiadomo, że skala ich popularności i wiedzy merytorycznej jest różnie rozłożona. Nietrudno się domyślić, że monopol na konferencje, które uważa się za wartościowe i takie, na których warto bywać zagarnęły Stany Zjednoczone i Wielka Brytania – mam nadzieję, że nie trzeba tłumaczyć dlaczego. Żeby rozbić powtarzający się schemat moich relacji – Anglia, USA, Anglia, zachęcam osoby zainteresowane nowoczesnym marketingiem do rzucenia okiem na konferencję na południu Europy, w słonecznej Walencji, czyli The Inbounder Global Conference.

Read more

Content Strategy Day 1&2 z Nielsen Norman Group w Londynie 2015

Jeśli przejrzycie mój blog dokładnie, zobaczycie, że większość wpisów dotyczy SEO, link buildingu lub content marketingu. Ten ostatni jest dla mnie szczególnie ważny, zgodnie z zasadą “content is king” i tym, że dzięki niemu w pewien sposób mam, na czym pracować. Tym razem wybrałem się na szkolenie, które miałem na oku od bardzo długiego czasu, ale też długo je odwlekałem – później powiem, dlaczego. Nie chodzi w nim o CM w rozumieniu SEOwców, a spojrzenie na niego bardziej naukowo, od podstaw, czyli look na jego fundamenty, zadania i grupy docelowe. Read more