seo-audit

Audyt SEO obejmuje szereg działań związanych z badaniem witryny internetowej i jej widoczności w wyszukiwarkach internetowych. Na pozycję w naturalnych wynikach wyszukiwania ma wpływ wiele czynników, których zdiagnozowanie, rzetelna analiza i rozwiązanie wykrytych problemów będzie miało przełożenie na poprawną indeksacje i zwiększenie widoczność strony przez wyszukiwarki i poprawę użyteczności strony www.

 

Audyt SEO zawiera analizę:

  • Znaczniki Title i Description;
  • Ustawienia nagłówków H1, H2, H3;
  • Stosunek treści do kodu strony;
  • Jakość treści i nasycenie fraz kluczowych na stronie;
  • Linkowanie wewnętrzne i zewnętrzne;
  • Optymalizacja mapę witryny;
  • Zamieszczone obrazki i filmy;
  • Czas ładowania strony;
  • Walidacje W3C;
  • Walidacja strony pod rożnymi przeglądarkami internetowymi.

 

W wyniku Audytu SEO sporządzany jest raport, który zawiera szczegółową analizę wymienionych elementów oraz daje zalecenia zmian jakie powinny być naniesione na stronę. Jest to część procesu pozycjonowania, gdyż sprawdzana jest przy tej okazji jakość optymalizacji pod wybrane frazy kluczowe.

 

Korzyści związane z wdrożeniem Audytu SEO:

  • Zwiększenie widoczności strony internetowej w wynikach wyszukiwania;
  • Zwiększenie potencjału strony pod jej pozycjonowanie;
  • Poprawa struktury strony i jej użyteczności;
  • Zwiększenie ilości zakupów sklepach internetowych;
  • Dostosowanie strony do grupy docelowej.