Szkolenie dla firm SEM/SEO to usługa, dzięki której można poznać tajniki działań w zakresie marketingu internetowego. Prowadzone przez specjalistów z doświadczeniem pozwalają na zdobycie i ugruntowanie wiedzy.

Szkolenie umożliwia zgłębienie informacji związanych z promocją serwisu internetowego w wyszukiwarkach. Uwzględnia wszystkie najważniejsze zagadnienia, pozwalające na zrozumienie istoty działania wyszukiwarek, wykorzystanie ich potencjału w pozyskiwaniu klientów i generowaniu większego ruchu na stronie. Dzięki szkoleniom możliwe jest również uzyskanie wiedzy związanej z analizowaniem zachowań użytkowników na stronie www i wyciąganiem właściwych wniosków.

Szkolenie w zakresie SEO obejmuje m.in.:

  • mechanizm działania wyszukiwarek,
  • elementy wchodzące w zakres SEO,
  • znaczenie poszczególnych elementów SEO.

Szkolenie w zakresie SEM obejmuje m.in.:

  • istotę linków sponsorowanych,
  • formy reklamowe dostępne w wyszukiwarkach,
  • sposoby rozliczeń za reklamę w Internecie,
  • analizę skuteczności reklam w odniesieniu do konwersji,
  • kampanię SEM dla branży e-commerce.

Organizowane szkolenia odbywają się na dwóch poziomach zaawansowania:

  • szkolenia podstawowe – przeznaczone jest dla firm, które dopiero zaczynają swoją przygodę z wyszukiwarką Google i zależy im na zdobyciu bazowej wiedzy,
  • szkolenia rozszerzone – przeznaczone dla firm, które posiadają już podstawową wiedzę, a chcą rozszerzyć ją o kolejne zagadnienia.

Szczegółowy program szkolenia może być dowolnie modyfikowany, w zależności od potrzeb i oczekiwań uczestników (po wcześniejszym uzgodnieniu).

Korzyści ze szkolenia dla firm SEM/SEO:

  • przyswojenie wiedzy związanej z wykorzystywaniem obecności strony w wyszukiwarce,
  • zdobycie umiejętności planowania kampanii reklamowych w wyszukiwarce,
  • uzyskanie wiedzy związanej ze skutecznym pozycjonowaniem strony www,
  • zdobycie umiejętności analizowania wyników związanych z ruchem w serwisie.