ASO (App Store Optimization), czyli SEO dla aplikacji mobilnych.

Po wielu tygodniach oczekiwań i wielu moich obietnicach wracam do prowadzenia bloga o najlepszych szkoleniach, konferencjach i dobrych praktykach w SEO. Wytłumaczenie opóźnienia jak zawsze jest jedno i to samo – dużo się dzieje, tak w mojej pracy, jak i w całej branży. Ciężko nadążyć nad tym gdzie bywam, co robię i z kim rozmawiam. Sam się w tym gubię 😉 Dodatkowo uznałem, że kilka rzeczy, które planowałem zawrzeć w tym arcie, warto przetestować samodzielnie, zanim puszczę je w świat jako teorię. W końcu bardziej liczy się efekt, prawda? Read more

Content Strategy Day 1&2 z Nielsen Norman Group w Londynie 2015

Jeśli przejrzycie mój blog dokładnie, zobaczycie, że większość wpisów dotyczy SEO, link buildingu lub content marketingu. Ten ostatni jest dla mnie szczególnie ważny, zgodnie z zasadą “content is king” i tym, że dzięki niemu w pewien sposób mam, na czym pracować. Tym razem wybrałem się na szkolenie, które miałem na oku od bardzo długiego czasu, ale też długo je odwlekałem – później powiem, dlaczego. Nie chodzi w nim o CM w rozumieniu SEOwców, a spojrzenie na niego bardziej naukowo, od podstaw, czyli look na jego fundamenty, zadania i grupy docelowe. Read more

Londyński „Seo Hat Trick” z Emarketeers i Jellyfish.

Czy macie tak czasami, że wstajecie rano i od razu czujecie nakręcenie, flow, jakkolwiek to nazwiecie, na zrobienie czegoś, co polepszy wasze życie? Najlepiej żeby odbyło się to szybko, było wartościowe, a po wszystkim będzie się w pełni zadowolonym człowiekiem. Na pewno tak macie, skoro i mi coś takiego się przydarza. Nowi ludzie, nowe kontakty, nowa wiedza – pewnego dnia wstałem rano i już wiedziałem, czego mi potrzeba. Taki jest początek mojego tygodniowego pobytu w UK, podczas którego zaliczyłem 3 różne szkolenia.

Read more

SMX Advanced Seattle 2015 – Local Search Advantage Workshop

W styczniu tego roku, kiedy wracałem z USA, z szkolenia na Florydzie, obiecałem sobie, że odpuszczam wizyty w Stanach. Głównie ze względu na koszmarną, 14 godzinną podróż, wysokie koszty przelotu, przejazdu i życia na miejscu. Jednak, jak brzmi stare powiedzenie – nigdy nie mów nigdy, o czym dobrze się przekonałem, bo już pół roku później, po konferencji SMX w Londynie, która była na naprawdę wysokim poziomie, nakręciłem się na kolejne odsłony szkoleń z tej serii, tym razem w wersji zaawansowanej. Tym sposobem 1 czerwca ponownie obrałem kierunek Stany Zjednoczone, a konkretnie Seattle, żeby wziąć udział w konferencji (2-3 czerwca) i szkoleniu Local Search Advantage Workshop. Tytułem wstępu – było kozacko jak to w USA 😉

Read more

Szkolenie Content Marketing z Arnie Kuenn z Vertical Measures – SMX London 2015

IMG_2231

Content Marketing, znany także jako marketing treści, jest obecnie jednym z najlepszych kanałów do budowania relacji marka-klient, który można wykorzystać w internecie. Warto pamiętać, że nie są to tylko artykuły czy szerzej – słowo pisane, ale też infografiki, video, webinaria i jeszcze kilka innych rzeczy. Pamiętajmy jednak, że samo napisanie kozackiego tekstu nie sprawi, że mały sklepik z dorabianiem kluczy wystrzeli od razu na pierwsze pozycje Google. Potrzebna jest jeszcze strategia, na którą trzeba trochę pomyśleć – a to, jak ją budować można było dowiedzieć się na Content Marketing Workshop podczas majowej konferencji SMX London 2015. Na której oczywiście byłem 😉 Read more

E-marketing dla branży medycznej – Kościelisko

Marketing System prelegentem na konferencji E-marketing dla branży medycznej

Zainteresowanie usługami w sektorze zdrowia i medycyny estetycznej stale rośnie. Z tego powodu właściciele firm prześcigają się w stosowaniu narzędzi i technik marketingu internetowego, by móc wyróżnić się na tle silnej konkurencji. Kolejny raz poproszono naszą agencję marketingową o podzielenie się wiedzą i doświadczeniem w tej konkretnej dziedzinie, czyli Helath&Beauty, a Marketing System z przyjemnością się zgodził.

wszystko pr organizacja eventów i szkoleń

Read more