VortalCloud – nowe narzędzie do publikacji treści

O trudnościach w znalezieniu dobrej, wartościowej strony do publikacji artykułu oraz problemach z polskim content marketingiem pisałem ponad pół roku temu w artykule „Sztos… czyli Content Marketing po polsku„. Niedawno miałem okazję przetestować nowe narzędzie do CM i SEO. Mowa tu o niedawno powstałym systemie VortalCloud. Jest to platforma służąca publikacji treści na dedykowanych serwisach branżowych, uszeregowanych pod względem popularnych kategorii tematycznych(zdrowie, finanse, moda i uroda, prawo, nieruchomości, turystyka, motoryzacja, lifestyle itp.). W odróżnieniu od platform typu Whitepress i Nextcontent, stanowi niezależny system, posiadający sieć własnych serwisów, tworzonych, administrowanych i monitorowanych we własnym zakresie. Read more

Szkolenie z Link Buildingu w UK – „Advanced Link Building and Effective Outreach…” w BrightonSeo

bseo

Od czasu wprowadzenia nowych algorytmów google, a szczególnie Pingwin 2.1, w branży osób zajmujących się Seo zawrzało. Spustoszenia, jakie wywołała ta zmiana nie da się porównać z niczym innym. Dwa ostatnie lata to czas, który wspomina się z bólem głowy i niecenzuralnymi słowami na ustach – kary ręczne od google za linki zewnętrzne pogrążyły wiele firm – nam również dały się we znaki, ale jesteśmy, żyjemy i rozwijamy się dalej. I właśnie z tego powodu przyszedł czas, aby sprawdzać nowe możliwości. Zapewnić to miało szkolenie z dziedziny link building, organizowane w Brighton 12 września 2014 r.

Czemu to szkolenie? Bo warto sprawdzić jak wygląda dziedzina link building na zagranicznych rynkach, pomyśleć, przeanalizować i wyciągnąć z tego coś dla siebie może coś nawet wdrożyć u siebie.

IMG_1902 Read more

Searchmetrics Academy na Searchmetrics Visibility_14 w Londynie.

 

Z wizytą na Searchmetrics Visibility_14

Searchmetrics to wiodąca firma, która oferuje skuteczne i praktyczne rozwiązania SEO, wspierające prowadzenie działań marketingowych w Internecie. Obszerny zakres możliwości, przejrzysta konstrukcja oraz łatwa i intuicyjna obsługa – to istotne zalety, które przemawiają “na plus”. Wśród rozwiązań Searchmetrics znane jest przede wszystkim Essentials – najtańsze narzędzie – dlatego bardzo podstawowe, ograniczające się głównie Read more