Firma Marketing System świadczy kompleksowe usługi w zakresie marketingu w Internecie i pozycjonowania witryn internetowych. Wykonujemy audyty SEO, prowadzimy działania w obszarze Link Building oraz realizujemy kampanie Linków Sponsorowanych AdWords.

Sprawdz nasze referencje, pracujemy dla najlepszych

NASZE REFERENCJE

Specjalizujemy się w obsłudze firm sektora Health&Beauty w Polsce oraz Unii Europejskiej. Wśród naszych klientów są m.in.:

  • kliniki chirurgii plastycznej,
  • kliniki medycyny estetycznej (AntiAging),
  • SPA&Wellness,
  • kliniki stomatologiczne i ortodontyczne,
  • salony urody, 
  • lekarze – prywatne praktyki
  • centrum medyczne
  • prywatna służba zdrowia

oraz wszelkiego rodzaju placówki świadczące usługi estetyczne. W naszym portfolio znajduje się przeszło stu klientów, których obsługujemy na wielu płaszczyznach związanych z marketingiem w sieci, widoczności w wyszukiwarkach i rozpoznawalności marki internecie.

Zapewniamy profesjonalny copywriting i optymalizację stron internetowych tworzony według wszystkich, aktualnych wymagań wyszukiwarek.

 

W ofercie naszej dla sektora „zdrowia” i „Spa&Wellness” i nie tylko:

  • Analityka Internetowa ( analityka internetowa z zakresu działań reklamy on-line i jej skuteczności )
  • Audyty SEO ( audyt budowy stron www, pod kątem możliwości poprawnego wyświetlana w Google i zdobywania ruchu organicznego )
  • Content Marketing ( współpraca z portalami i blogerami z tematyką „uroda i zdrowie”, poprzez „marketing treści” zgodny z wymaganiami Google )
  • Kampanie Linków Sponsorowany AdWords ( targetowane kampanie linków sponsorowanych AdWords, wraz z reklamą banerową i remarketingiem )
  • Konsultacje: filtry i kary Google ( konsultacje z zakresu kary/filtrów i sankcji ze strony Google, dotyczących stron klientów po „nieetycznym pozycjonowaniu” )
  • Link Building & Marketing Rekomendacji ( techniki zdobywania aktywnych tematycznych odnośników z for i blogów do storn klientów )
  • Pozycjonowanie stron www ( pozycjonowanie stron www w wyszukiwarkach internetowych, głownie w Google )
  • SEO ( optymalizacja stron firmowych w celu poprawnej indeksacji i wyświetlania się w wynikach wyszukiwania Google )
  • Szkolenie dla firm SEM / SEO ( szkolenia dla działów marketingu i właścicieli firm z zakresu „pozycjonowania i optymalizacji” jak i „kampanii Google AdWords” )