MEDICA INFO – Marketing System partnerem seminarium o marketingu internetowym dla sektora ochrony zdrowia

Czy wiecie jaką część gospodarki uważa się za najszybciej rozwijającą?

Sektor zdrowia, który zawiera w sobie szeroko pojętą dziedzinę Health&Beauty. Co więcej – nie zapowiada się, aby obecne tendencje miały się zmienić przez najbliższe lata. Prawdziwy boom dopiero się rozpoczyna – każdy może zaobserwować to samodzielnie. To jest czas, na rozwój i właściwą promocję szpitali, ZOZ-ów, klinik i gabinetów stomatologicznych, gabinetów lekarskich i klinik medycyny estetycznej. Jako firma dobrze wiemy to z doświadczenia, ponieważ Health&Beauty zajmujemy się już od kilku lat.

group-study

I nie jest to jedynie moje zdanie. Marketing System został doceniony za wiedzę i znajomość branży przez Centrum Promocji Informatyki (CPI) – zostaliśmy partnerem VIII seminarium w cyklu MEDICA INFO – Marketing internetowy usług i produktów medycznych.

 

Dlaczego podjęliśmy współpracę z CPI?

 

logo32

 

Po pierwsze dlatego, że myślą podobnie do nas. Centrum Promocji Informatyki istnieje już od 1987, czyli gdzieś od zamierzchłych czasów rozwoju komputerów i dopiero później internetu. Od tego czasu cały czas dążą w jednym, ściśle określonym kierunku – sposobów wykorzystywania nowych technologii, w tym teleinformatyki, internetu itp. w promocji różnych branży. Podczas konferencji i szkoleń skierowanych do konkretnych specjalistów czy osób związanych z daną dziedziną pomagają m.in. szukać nowych kanałów kontaktu z Klientami.

Po drugie, to już ósme seminarium CPI związane z sektorem ochrony zdrowia i sposobami jego rozwoju oraz promocji. Skoro po raz kolejny widzą potrzebę organizacji szkoleń związanych z Health&Beauty, to znaczy, że zainteresowanie osób działających w tej dziedzinie nie maleje. Dla nas to konkretna informacja, że zapotrzebowanie na usługi, takie, jakie świadczymy, wciąż wzrasta. Poza tym my sami możemy lepiej poznać naszych (potencjalnych) zleceniodawców i skonkretyzować potrzeby grupy odbiorczej.

Po trzecie, możemy się zaprezentować i uświadomić kilka osób, na czym polega marketing internetowy. Jeśli klienci zapamiętają choć trochę na temat tego, jak wygląda współpraca z firmami zajmującymi się SEO i będą wiedzieli, dlaczego takie a nie inne działanie jest ważne, to zdecydowanie lepiej będzie się z nimi pracowało. Może w końcu nie będzie trzeba tłumaczyć, że na dobry marketing w sieci trzeba poświęcić trochę funduszy, a niektóre działania, jak np. przebudowa strony są czasami konieczne. Szczególnie, jeśli w dziedzinie Health&Beauty można dużo wyciągnąć dzięki content marketing.

 

Co będziemy robić na VII seminarium MEDICA INFO?

 

Na pewno nie planujemy być fikcyjnym patronem i partnerem;-) Skoro zostaliśmy zaproszeni do współpracy, poprowadzimy cały blok tematyczny o praktycznych działaniach marketingowych w internecie, dedykowanych specjalnie dziedzinie health&beauty

Całe szkolenie odbędzie się w Warszawie, 4 lutego 2015. Rozpocznie się od wykładów na temat:

  • Specyfiki rynku usług zdrowotnych w kontekście działań marketingowych (Aleksandra Wiercińska);
  • Ograniczeń prawnych w obszarze promocji usług medycznych (Konrad Wroński).

Po krótkiej przerwie na kawę, ciastka i inne rozrywki zacznie się część warsztatowa, która jest zadaniem Marketing System – poprowadzą ją Dariusz Jurek i Dariusz Gryguła. Odpowiemy na pytanie:

 

Jak skutecznie wypromować usługi medyczne w internecie. Dobór efektywnych metod i narzędzi w marketingu usług medycznych. W swojej prezentacji planujemy skupić się na zagadnieniach, takich jak:

 

  • marketing internetowy health&beauty – z naciskiem na promocję w wyszukiwarce Google;
  • model finansowy (biznesowy) działań marketingowych dla placówek medycznych;
  • oczekiwania lekarzy, medyków i placówek medycznych;
  • co może zaoferować firma tym konkretnym klientom;
  • jakie są obecnie trendy w branży i na jakie rozwiązania warto stawiać, żeby były skuteczne.

 

Ta część zostanie domknięta przez Artura Jabłońskiego, który skupi się na Content Marketingu, jako najbardziej adekwatnym narzędziu do promocji sektora ochrony zdrowia w internecie. Opowie o cechach dobrego contentu, o narzędziach, dzięki którym dociera do odbiorców oraz poprowadzi kilka ćwiczeń, które mają uświadomić uczestników, jak faktycznie działa marketing treści.

 

Podsumowując…

… będzie się działo. Zapraszamy do uczestnictwa w seminarium CPI w Warszawie, które odbędzie się dnia 4.02.2015. Wszystkie informacje na temat kosztów, miejsca i zapisów znajdziecie na stronie organizatora: http://www.cpi.com.pl/imprezy/2015/mim/index.php.

Ze swojej strony mogę dodać, że to świetna okazja do zapoznania się ze specyfiką działania szpitali, klinik medycyny estetycznej, gabinetów kosmetologicznych itp. Więc jeśli ktoś chce wejść w tę branżę może zobaczyć, jak ona funkcjonuje “od środka”. Swoją drogą Helath&Beauty daje spore pole do popisu – zakres klientów, których można zaliczyć do branży jest zdumiewająca. A zapotrzebowanie na tego typu usługi istniało już dawniej, jest obecnie i będzie później. Przy czym ja zakładam, że liczba odbiorców usług zdrowotno-kosmetyczno-estetycznych będzie rosła z roku na rok.

 

1 reply

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *