MEDICA INFO – Marketing System partnerem seminarium o marketingu internetowym dla sektora ochrony zdrowia

Czy wiecie jaką część gospodarki uważa się za najszybciej rozwijającą?

Sektor zdrowia, który zawiera w sobie szeroko pojętą dziedzinę Health&Beauty. Co więcej – nie zapowiada się, aby obecne tendencje miały się zmienić przez najbliższe lata. Prawdziwy boom dopiero się rozpoczyna – każdy może zaobserwować to samodzielnie. To jest czas, na rozwój i właściwą promocję szpitali, ZOZ-ów, klinik i gabinetów stomatologicznych, gabinetów lekarskich i klinik medycyny estetycznej. Jako firma dobrze wiemy to z doświadczenia, ponieważ Health&Beauty zajmujemy się już od kilku lat.

group-study

I nie jest to jedynie moje zdanie. Marketing System został doceniony za wiedzę i znajomość branży przez Centrum Promocji Informatyki (CPI) – zostaliśmy partnerem VIII seminarium w cyklu MEDICA INFO – Marketing internetowy usług i produktów medycznych.

 

Dlaczego podjęliśmy współpracę z CPI?

 

logo32

 

Po pierwsze dlatego, że myślą podobnie do nas. Centrum Promocji Informatyki istnieje już od 1987, czyli gdzieś od zamierzchłych czasów rozwoju komputerów i dopiero później internetu. Od tego czasu cały czas dążą w jednym, ściśle określonym kierunku – sposobów wykorzystywania nowych technologii, w tym teleinformatyki, internetu itp. w promocji różnych branży. Podczas konferencji i szkoleń skierowanych do konkretnych specjalistów czy osób związanych z daną dziedziną pomagają m.in. szukać nowych kanałów kontaktu z Klientami.

Po drugie, to już ósme seminarium CPI związane z sektorem ochrony zdrowia i sposobami jego rozwoju oraz promocji. Skoro po raz kolejny widzą potrzebę organizacji szkoleń związanych z Health&Beauty, to znaczy, że zainteresowanie osób działających w tej dziedzinie nie maleje. Dla nas to konkretna informacja, że zapotrzebowanie na usługi, takie, jakie świadczymy, wciąż wzrasta. Poza tym my sami możemy lepiej poznać naszych (potencjalnych) zleceniodawców i skonkretyzować potrzeby grupy odbiorczej.

Po trzecie, możemy się zaprezentować i uświadomić kilka osób, na czym polega marketing internetowy. Jeśli klienci zapamiętają choć trochę na temat tego, jak wygląda współpraca z firmami zajmującymi się SEO i będą wiedzieli, dlaczego takie a nie inne działanie jest ważne, to zdecydowanie lepiej będzie się z nimi pracowało. Może w końcu nie będzie trzeba tłumaczyć, że na dobry marketing w sieci trzeba poświęcić trochę funduszy, a niektóre działania, jak np. przebudowa strony są czasami konieczne. Szczególnie, jeśli w dziedzinie Health&Beauty można dużo wyciągnąć dzięki content marketing.

 

Co będziemy robić na VII seminarium MEDICA INFO?

 

Na pewno nie planujemy być fikcyjnym patronem i partnerem;-) Skoro zostaliśmy zaproszeni do współpracy, poprowadzimy cały blok tematyczny o praktycznych działaniach marketingowych w internecie, dedykowanych specjalnie dziedzinie health&beauty

Całe szkolenie odbędzie się w Warszawie, 4 lutego 2015. Rozpocznie się od wykładów na temat:

  • Specyfiki rynku usług zdrowotnych w kontekście działań marketingowych (Aleksandra Wiercińska);
  • Ograniczeń prawnych w obszarze promocji usług medycznych (Konrad Wroński).

Po krótkiej przerwie na kawę, ciastka i inne rozrywki zacznie się część warsztatowa, która jest zadaniem Marketing System – poprowadzą ją Dariusz Jurek i Dariusz Gryguła. Odpowiemy na pytanie:

 

Jak skutecznie wypromować usługi medyczne w internecie. Dobór efektywnych metod i narzędzi w marketingu usług medycznych. W swojej prezentacji planujemy skupić się na zagadnieniach, takich jak:

 

  • marketing internetowy health&beauty – z naciskiem na promocję w wyszukiwarce Google;
  • model finansowy (biznesowy) działań marketingowych dla placówek medycznych;
  • oczekiwania lekarzy, medyków i placówek medycznych;
  • co może zaoferować firma tym konkretnym klientom;
  • jakie są obecnie trendy w branży i na jakie rozwiązania warto stawiać, żeby były skuteczne.

 

Ta część zostanie domknięta przez Artura Jabłońskiego, który skupi się na Content Marketingu, jako najbardziej adekwatnym narzędziu do promocji sektora ochrony zdrowia w internecie. Opowie o cechach dobrego contentu, o narzędziach, dzięki którym dociera do odbiorców oraz poprowadzi kilka ćwiczeń, które mają uświadomić uczestników, jak faktycznie działa marketing treści.

 

Podsumowując…

… będzie się działo. Zapraszamy do uczestnictwa w seminarium CPI w Warszawie, które odbędzie się dnia 4.02.2015. Wszystkie informacje na temat kosztów, miejsca i zapisów znajdziecie na stronie organizatora: http://www.cpi.com.pl/imprezy/2015/mim/index.php.

Ze swojej strony mogę dodać, że to świetna okazja do zapoznania się ze specyfiką działania szpitali, klinik medycyny estetycznej, gabinetów kosmetologicznych itp. Więc jeśli ktoś chce wejść w tę branżę może zobaczyć, jak ona funkcjonuje “od środka”. Swoją drogą Helath&Beauty daje spore pole do popisu – zakres klientów, których można zaliczyć do branży jest zdumiewająca. A zapotrzebowanie na tego typu usługi istniało już dawniej, jest obecnie i będzie później. Przy czym ja zakładam, że liczba odbiorców usług zdrowotno-kosmetyczno-estetycznych będzie rosła z roku na rok.

 

1 reply

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Pozostaw odpowiedź Łukasz Kaźmierczak Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *